سالک ایرانی اسلامی

اللهم العجل الولیک الفرج

سالک ایرانی اسلامی

اللهم العجل الولیک الفرج

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

مساجد جای جوانان نیست !!!!

مساجد جای جوانان نیست !!!!
بسم الله الرحمن الرحیم


و کیست ستمکارتر از کسیکه مردم را از مساجد خدا و اینکه نام خدا در آنها برده شود جلوگیرى نموده در خرابی آنها کوشش مى کنند اینها دیگر نباید داخل مساجد شوند مگر با ترس . اینها در دنیا خوارى و در آخرت عذابى بزرگ دارند(آِیه 114 سوره بقره قرآن کریم)


آیا تخریب مسجد و ممانعت از ذکر خدا فقط تخریب فیزیکی می باشد ؟؟
آیا فقط مشرکین مانع از ذکر خدا در مساجد میشدند که در قرآن ذکر شده است ؟؟؟

چرا اکثر مساجد ما از نوجوانان و جوانان خالی شده است ؟؟؟
چرا عده ی از جوانان نیز که در این کشتارگاه فرهنگی و در خط مقدم جنگ نرم حضور دارند ، بیشتر در خارج مساجد فعالیت می کنند و حاضر نیستند در مساجد فعالیت کنند ؟؟؟

حقیقت امر این می باشد که در این عرصه که دشمن  قتل عام فرهنگی نسل نونهال، نوجوان و جوان ما را در کشتارگاه های کمین خود قرار داده است عده ای از مسجدی های ما ، که اکثرا هیئت امنا و مسئولین آن مساجد نیز می باشند به فکر بازی های شخصی خود و شخصی سازی مساجد و عقاید پوچ خود می باشند .

بله مسجد جای جوانان نیست ، چون جوانان فعال هستند و فقط به نماز خواندن اکتفا نمیکنند بلکه به دنبال برطرف کردن مشکلات فرهنگی ، اجتماعی که گریبان گیر هم نوعان خود شده است بوده و از رکود و بی تفاوتی و کلیداری صرف مسجد دوری می کنند و به فکر حفظ نسل جوان به جای حفظ ابنیه  هستند .

حقیقت تلخ مساجد ما این میباشد که همانند خانه های شخصی شده است و اکثرا تفکرات یک یا چند فرد در آن اجرای می گردد که اکثرا با حضور و فعالیت جوانان در مساجد مشکل دارند .

در این زمانی که اکثر مسئولین فرهنگی کشور در خواب غفلت و عمیقی فرو رفته اند ، عده ای از جوانان دلسوز نیز که به فعالیت در عرصه جنگ نرم مشغولند باید بیشتر انرژی خود را صرف تنش های موجود با هیئت امنا و بزرگان مساجد صرف نمایند ، که متاسفانه اکثر مواقع به رانده شدن و دل زدگی این جوانان از مساجد منتهی می گردد .

 خروج مجموعه ی فرهنگی دیگری از مساجد مهرشهر کرج
بله مساجد جای شما ها نیست ( جمله ی یکی از هیئت امنای مسجد می باشد )

از امام جمعه محترم کرج و مهرشهر  خواستار رسیدگی و حمایت بیشتر جوانان فعال در مساجد و تغییر رویه اداره ی مساجد را داریم ، تا همچون صدر اسلام و دوران دفاع مقدس کانون دفاع از اسلام و تشیع گردند .
(کانون فرهنگی مذهبی میقات)مهرشهر کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی