سالک ایرانی اسلامی

اللهم العجل الولیک الفرج

سالک ایرانی اسلامی

اللهم العجل الولیک الفرج

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

ازبچگی نمونه بود

بسم الله الرحمن الرحیم


مادرشهید

خصوصیات اخلاقی خوب وبی شماری داشت نمیدونم کدام روبگم هرچی هم بگم کم گفتم.ازبچه گی توخانواده ی مابلاتشبه مانندقرآن بود.

وقتی صبح هامیخواستم بلندش کنم دلم نمی آمد.لحاف روازرویش برنمیداشتم.

بایک بوسه ازجایش بلندش میکردم.طوری که گاهی وقت ها پدرش اعتراض میکردومی گفت:«خجالت بکش زن این دیگه بچه نیست بزرگ شده.»                                                                                               

تابستان که میرسید آرام وقرارنداشت می گفت:«دوست ندارم مثل این بچه هاوقتم روتوکوچه وخیابان هاتلف کنم.»دوست دارم برم سرکارمن وباباش میگفتیم:زشت برای ماتوبری سرکار.ماهم گفتیم اصلاًمااجازه دادیم میخوای بری کجاکارکنی؟گفت؛حضرت علی (ع)این همه زخمت می کشید!نخلستون هاروآب می داد.درخت می کاشت.«مگه ما؟!به این دنیاآمدیم که فقط بخوریم وبخوابیم!؟»

«کارکردن یه نوع عبادت است.»

این بچه آرام وقرارنداشت.یک وقت هایی هم که من خانه نبودم.جارورا برمی داشت وخانه روجارومی کردیارخت هارومی شست.اخلاق ورفتاروکردارش طوری بودکه همیشه همه ازش راضی بودند.

شهیدحاج محمدابراهیم همت


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی